Belki de hiç geçmeyeceğim hocam; ben sizi de kaydedeyim de bir an önce 20 kişi dedi dolduralım o 20 kişiyi.
Teşekkürler.


Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretli sisteme geçtiğinizde detayları iletirseniz hocam daha iyi olur ref için diğer arkadaşlarla çalışın isterseniz