• 07-10-2022, 01:07:07
    #28
    Teşekkürler, yardım isteyeceğim.
  • 07-10-2022, 01:29:04
    #29
    mesajım bulunsun.
  • 07-10-2022, 01:40:09
    #30
    Yaptırmak istiyorum pm lütfen c
  • 07-10-2022, 01:43:32
    #31
    Kendi adıma başvuru yapmayı düşünüyorum bana çıktığında ailem de yararlanabiliyor mu , ayrıca kendime ayrı eşim adına ayrı 2 başvuru yapılır mı ?
    2 de çocuk var, 18 yaş altındalar
  • 07-10-2022, 03:04:51
    #32
    Kurumsal Üye
    Merhaba
    Ben şu siteden (https://dvprogram.state.gov) başvuru yaptım.
    Ancak nerede çalıştığımı hangi üniversiteden mezun olduğumu vesayre sormadılar.
    Sadece ad soyad adres ve fotoğraf aldılar bu kadar mı oluyor?
    Bir de eşimin bilgilerini de girdim, ayrıyeten onun için başvuru yapayım mı ?
  • 07-10-2022, 10:41:55
    #33
    RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi adıma başvuru yapmayı düşünüyorum bana çıktığında ailem de yararlanabiliyor mu , ayrıca kendime ayrı eşim adına ayrı 2 başvuru yapılır mı ?
    2 de çocuk var, 18 yaş altındalar
    Hem kendiniz hem eşiniz adına ayrı ayrı başvurabilirsiniz, hanginize çıkarsa çıksın eş ve 18 yaş altı çocuklar da faydalanır.
  • 07-10-2022, 12:54:46
    #34
    Hızlı bir şekilde başvuru sağlandı teşekkür ederim.
  • 07-10-2022, 13:57:31
    #35
    Başvuru yaptırıldı Allah yardımlarınızı kabul etsin 😊 Teşekürler yardımlarınız için
  • 07-10-2022, 15:27:23
    #36
    Mesajım bulunsun