RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi adıma başvuru yapmayı düşünüyorum bana çıktığında ailem de yararlanabiliyor mu , ayrıca kendime ayrı eşim adına ayrı 2 başvuru yapılır mı ?
2 de çocuk var, 18 yaş altındalar
Hem kendiniz hem eşiniz adına ayrı ayrı başvurabilirsiniz, hanginize çıkarsa çıksın eş ve 18 yaş altı çocuklar da faydalanır.