Bu sene mezun olucam bilgisayar programcılığından staj yapıcak yer arıyorum.
Bildiğiniz yer yada R10' da olan firma var ise sevinirim.
İyi bir Visual Studio kullanıcısıyım. C# diline hakimim vb' de biliyorum.
Sql, Php, Html, Photoshop, Flash, Autocad programlarınıda kullanıyorum.
Fiyat tatminkar olursa devamlıda çalışabilirim.
Yazın Besay' dan Microsoft Yazılım Uzmanlığı(MCDP) diploması alıcam göz önünde bulundurulursa sevinirim.
Antalya' da Staj Yapıcak Yer Arıyorum.
0
●530