Bu sene mezun olucam bilgisayar programcılığından staj yapıcak yer arıyorum.

Bildiğiniz yer yada R10' da olan firma var ise sevinirim.

İyi bir Visual Studio kullanıcısıyım. C# diline hakimim vb' de biliyorum.
Sql, Php, Html, Photoshop, Flash, Autocad programlarınıda kullanıyorum.

Fiyat tatminkar olursa devamlıda çalışabilirim.
Yazın Besay' dan Microsoft Yazılım Uzmanlığı(MCDP) diploması alıcam göz önünde bulundurulursa sevinirim.