Bu sene mezun olucam bilgisayar programcılığından staj yapıcak yer arıyorum.
Bildiğiniz yer yada R10' da olan firma var ise sevinirim.
İyi bir Visual Studio kullanıcısıyım. C# diline hakimim vb' de biliyorum.
Sql, Php, Html, Photoshop, Flash, Autocad programlarınıda kullanıyorum.
Fiyat tatminkar olursa devamlıda çalışabilirim.
Yazın Besay' dan Microsoft Yazılım Uzmanlığı(MCDP) diploması alıcam göz önünde bulundurulursa sevinirim.