Merhaba forum sitemde ileride çalıştırmak için eleman alacağım. Bu kişi
Forum kurallarına uygun olarak mesajları inceleyecek
Bölüm içerisinde sorulan sorulara cevap verecek
Haftada 3-4 kere özgün içerik yazarak konu açacak
Bu işleri yapacak bir elemana aylık ne kadar bir ücret vermem lazım sizce ?
Ne kadar ücret vermem lazım ?
10
●875
- 21-02-2009, 21:50:54Programlar bölümü, işletim sistemindeki problemler ve bilgisayar parçalarında çıkan sorunların bölümü, bilgisayar oyunu hakkında bölüm ve msn bölümü
Her bölüm için ayrı ücret düşünüyorum. Ama hala tam bir fikrim oluşmadı.
Çok aktif olmayan,günlük 3-5 sorunun cevaplanması gereken forum için büyük bir ücret düşünmüyorum açıkcası.