• 21-02-2009, 19:28:03
    #1
    Merhaba forum sitemde ileride çalıştırmak için eleman alacağım. Bu kişi

    Forum kurallarına uygun olarak mesajları inceleyecek
    Bölüm içerisinde sorulan sorulara cevap verecek
    Haftada 3-4 kere özgün içerik yazarak konu açacak


    Bu işleri yapacak bir elemana aylık ne kadar bir ücret vermem lazım sizce ?
  • 21-02-2009, 19:30:00
    #2
    Bölüm içerisinde sorulan sorulara cevap verecek
    Bu sorulara cevap vericek kişi zaten bir şirkette çalışıyordur hocam.
  • 21-02-2009, 19:34:44
    #3
    Yok şu şekilde Y.DOGAN,

    Oyun sorunları bölümü var mesela; counter strike açılırken problem çıkmış onu soruyor üye. Moderatör de buna cevap vermekle hükümlü gibi...
  • 21-02-2009, 19:39:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    aylık 30 liraya yaparım
  • 21-02-2009, 20:16:58
    #5
    Başka yorum belirtecek yok mu arkadaşlar ?
  • 21-02-2009, 20:36:01
    #6
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hangi alanlarda olduğunu söylerseniz tam bir yanıt gelebilir, örneğin bir programlama forumunda dediğiniz iş için 100-150 tl istenebilirken msn üzerine bir forumsa 40-50 tl'e belki de daha ucuza yapan çıkacaktır.
  • 21-02-2009, 20:37:23
    #7
    Forumlardayım 3 yıldır . Aylık 30 ila 50 Liraya da ben yaparım . Bölüme göre değişir .
  • 21-02-2009, 21:50:54
    #8
    Programlar bölümü, işletim sistemindeki problemler ve bilgisayar parçalarında çıkan sorunların bölümü, bilgisayar oyunu hakkında bölüm ve msn bölümü

    Her bölüm için ayrı ücret düşünüyorum. Ama hala tam bir fikrim oluşmadı.
    Çok aktif olmayan,günlük 3-5 sorunun cevaplanması gereken forum için büyük bir ücret düşünmüyorum açıkcası.
  • 22-02-2009, 01:48:27
    #9
    Eğer günde 3-5 soruya cevap, 3-5 konu ise aylık 25-30 ytl uygundur.