Merhaba forum sitemde ileride çalıştırmak için eleman alacağım. Bu kişi

Forum kurallarına uygun olarak mesajları inceleyecek
Bölüm içerisinde sorulan sorulara cevap verecek
Haftada 3-4 kere özgün içerik yazarak konu açacak


Bu işleri yapacak bir elemana aylık ne kadar bir ücret vermem lazım sizce ?