• 05-01-2009, 20:09:20
    #1
    Bugün Mersin Halk Eğitimin Web Tasarım kursuna başvurdum. Kursu yeterli kişi olmadığı için başlatamadılar toplam 3 kişiydik kayıt yaptırıp parasını ödeyen 4 kişi var benle 5 olacak. Haftaya salı tekrar deneyecekler. Yani forumdan 3,4 kişi gelse yeter. En az 10 kişi olması gerekiyor ama müdür yardımcısı 9 bile olsa açacam diyor.
    Ben pek umutlu değildim önce hocanın öğretecekleri hakkında. Ama hoca grafik tasarım mezunu bayan hoca. Bilgiside fena değil oda özel dersler fln alıyormuş. Bu kursta fazla birşey öğrenemeyebiliriz ama tanışırız kaynaşırız, bir hoca tutar dışardan ders alırız.

    Ders içeriği
    HTML
    Photoshop
    Flash
    Dreamweaver

    Arkadaşlar 50 YTL'ye bunların hepsinin temelini alacaksınız. Çokta küçümsemeyin halk eğitim diye, bende biraz eski bilgilerimi tazeleyip asp.net fln öğrenecem. Hem hepimizin az çok zaten bilgisi var hocayı soru yağmuruna tutarız. Sonunda hiç yoktan birde sertifika alacaksınız.
  • 06-01-2009, 12:35:56
    #2
    yokmu arkadaşlar hiç kurs almak isteyen
    herkes kurs arıyor, alın size neredeyse bedava kurs
  • 06-01-2009, 12:38:18
    #3
    dostum ne zaman bide tam olarak nerde saat kaçta başlıyor bitiyor tam
  • 06-01-2009, 12:46:29
    #4
    photoshop mu fireworks mu kursa gelmem ama merak ettim photosopu grafikde gosterıyolar ama webtasarım kursu demişsin
  • 06-01-2009, 12:46:51
    #5
    Jackshoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum ne zaman bide tam olarak nerde saat kaçta başlıyor bitiyor tam
    haftaya salı, dersler akşam 6'da başlıyor, nezaman bitiyor bilmiyorum muhtemelen 2 saat sürer can.
  • 06-01-2009, 12:50:42
    #6
    50 ytl çok uygun
    Ben bilgeAdam ı aradım Ankara'ya haftasonları gideyim dedim.
    5.500 tl istediler 9 ay .
  • 06-01-2009, 21:04:22
    #7
    Ben ilgilenebilirim Arkadaşım Zaten Dusunuyordum böyle birşey

    Msn adresinizi PM Atarmısınız Konusalım Biraz.
  • 07-01-2009, 00:36:53
    #8
    SoleKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilgilenebilirim Arkadaşım Zaten Dusunuyordum böyle birşey
    Msn adresinizi PM Atarmısınız Konusalım Biraz.
    pm yolladım senle beraber 3 kişi olduk
  • 07-01-2009, 15:12:55
    #9
    mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm yolladım senle beraber 3 kişi olduk
    Henuz Kesin Birşey Söylemedim Biraz Arastırayım dönerim ben sana


    Selametle.