Bugün Mersin Halk Eğitimin Web Tasarım kursuna başvurdum. Kursu yeterli kişi olmadığı için başlatamadılar toplam 3 kişiydik kayıt yaptırıp parasını ödeyen 4 kişi var benle 5 olacak. Haftaya salı tekrar deneyecekler. Yani forumdan 3,4 kişi gelse yeter. En az 10 kişi olması gerekiyor ama müdür yardımcısı 9 bile olsa açacam diyor.
Ben pek umutlu değildim önce hocanın öğretecekleri hakkında. Ama hoca grafik tasarım mezunu bayan hoca. Bilgiside fena değil oda özel dersler fln alıyormuş. Bu kursta fazla birşey öğrenemeyebiliriz ama tanışırız kaynaşırız, bir hoca tutar dışardan ders alırız.

Ders içeriği
HTML
Photoshop
Flash
Dreamweaver

Arkadaşlar 50 YTL'ye bunların hepsinin temelini alacaksınız. Çokta küçümsemeyin halk eğitim diye, bende biraz eski bilgilerimi tazeleyip asp.net fln öğrenecem. Hem hepimizin az çok zaten bilgisi var hocayı soru yağmuruna tutarız. Sonunda hiç yoktan birde sertifika alacaksınız.