• 01-01-2009, 17:26:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 yıl önce "neden olmasın" dediğim, kodlamayı birkaç kez denediğim bir oyun projesi var, Türkiye'de patlayabilecek bir iş. Mesailer, meşguliyetler derken birkaç kez yeniden kodları yazmaya başladım ama tam kafamı veremedim. Neyin ne olacağına sağlam kafa yordum.

    Sadece oyunun yazılması da yetmez, oyun tutunca finansal faaliyetler (reklam dışında gelir olanakları vardır) sunucular alınması vs de gerekli. Benim altına girsem ilk hafta ilgiden sunucu çökse yeni sunucu bile alamam. Diyorum ki 20bin ytl'ye ben bu oyunu kodlayayım haklarını teslim edeyim. Net gelirden %15 bakım ücreti alayım, sistemin bakımını ben yapayım, hesaplarıma göre bu %15 bile beni ihya eder, bir yazılımcı olarak beni özgürleştirecek maddi olanak sağlar.

    Güçlü, ne istediğni bilen bir yatırımcı arıyorum. Bana verdiğinden fazlasını belki ofis kurmaya, sunuculara falan harcayacak. Bunlar benim tek başıma altından kalkabileceğim işler değil, o halde düşündüm, bir abi elimden tutsun, proje gerçekleşsin, faaliyet kârı ona kalsın, ben de bana düşenle bir standarta yaşar, bakımını yaparım.

    Teknopark'da şirket kurarsanız vergilerin önemli bölümünü vermezsiniz, bu konuda da danışmanlık yapabilirim.
  • 01-01-2009, 20:55:51
    #2
    oyunnunu ortaya çıkar elbet onu satacak yatırumcı bulabilirsin ama kimse hayali bir oyuna para vermek istemez.Niye versinki ? Yatırımcı minimum riskle maksimum kazanç ister. Bu oyunun tutacağı ne malum ortalıkta seafight metin gibi oyunlar varken.
  • 01-01-2009, 21:08:14
    #3
    genetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyunnunu ortaya çıkar elbet onu satacak yatırumcı bulabilirsin ama kimse hayali bir oyuna para vermek istemez.Niye versinki ? Yatırımcı minimum riskle maksimum kazanç ister. Bu oyunun tutacağı ne malum ortalıkta seafight metin gibi oyunlar varken.
    Yatırımcı değilseniz neden yorum yapıyorsunuz? Bırakın da buna yatırımcı karar versin.
  • 05-01-2009, 13:54:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    genetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyunnunu ortaya çıkar elbet onu satacak yatırumcı bulabilirsin ama kimse hayali bir oyuna para vermek istemez.Niye versinki ? Yatırımcı minimum riskle maksimum kazanç ister. Bu oyunun tutacağı ne malum ortalıkta seafight metin gibi oyunlar varken.

    Bence yanlış düşünüyorsun ve karamsar konuşmuşsun bu işler herşeyden önce cesaret ister elini taşın altına koyacak ki arkadaşta onu yapmaya çalışıyor senide kınamıyorum ama arkadaşada başarılar dilerim ümidini kaybetme derim.
  • 05-01-2009, 14:26:01
    #5
    Başarılar dilerim inşallah bulursun elinden tutacak birini. Belki oyunun küçük bir demosunu hazırlarsan daha kolay destekç bulursun. Kolay gelsin
  • 05-01-2009, 14:28:50
    #6
    netsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dilerim inşallah bulursun elinden tutacak birini. Belki oyunun küçük bir demosunu hazırlarsan daha kolay destekç bulursun. Kolay gelsin
    proje çalınır.
  • 05-01-2009, 14:37:53
    #7
    genetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyunnunu ortaya çıkar elbet onu satacak yatırumcı bulabilirsin ama kimse hayali bir oyuna para vermek istemez.Niye versinki ? Yatırımcı minimum riskle maksimum kazanç ister. Bu oyunun tutacağı ne malum ortalıkta seafight metin gibi oyunlar varken.
    bu arkadaş geçen benim konumada muhalefet olmuş muhalefet olma deyince de -rep verip mutlu olmuştu kardeşim bak ben hem endüstri müh. hem iktisat okuyorum bu konularda da uzman sayılırım sen kimsin ne anlarsın dersen. kör yatırımcı minimum risk maksimum kazanç ister fakat böyle bir yatırım yoktur. akıllı yatırımcı maksimum riskin altına girer ve bu riskleri iyi yöneterek maksimum kazanç elde eder. Profesyonel insanlar zaten senin lafına kanmaz ama lütfen her arkadaşın konusuna dalma Aziz Nesin'in de dediği gibi "bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma" kendini kandırma. konusunu engellediğim arkadaştan da özür dilerim.
  • 05-01-2009, 15:44:12
    #8
    msk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    proje çalınır.
    haklısın ama ben demo olarak dediğim giriş bölümü ve oyunun bir kaç bölümünden oluşan ekran görüntüsü.
  • 05-01-2009, 18:24:38
    #9
    Yurt dışında işler şöyle ilerliyor.

    DP'de bir yatırımcı adayı var, NDA istedi. İmzalayacak gönderecek. Sonra da ben fikri vereceğim. Son basamakta yatırım yaparsa yapacak. Tabii DP'deki yatırımcıyı cezbeden elektronikle ilgili bir konu, oyun değil ve bu paradan kat kat fazlasını vermeye hazır.