• 05-11-2006, 00:47:08
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    mrt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onemli degil..
    kolay gelsin
    dvd bası istediginiz fiyat nedir?
  • 05-11-2006, 00:48:58
    #20
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    dvd fiyatlarınızıda alabilirim arkadaslar kimsenınkini kabul etmeme gibi bir olay yok sadece değerlendiriyorum
  • 05-11-2006, 00:57:14
    #21
    mrt
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    verbatim/maxell 0-50 15 ytl/tane
    verbatim/maxell 50-250 13 ytl/tane

    dandik dvd ye cekmiyorum cunku sorun cikar %100
    kac gb olursa olsun , max. 10 gun icinde elinizde
    yukardaki ek sifre fiyatlarini ayrica eklemeniz gerekir.

    not:dl ettireceginiz icerigi p.m. ile bildirirseniz fiyati dusurebilirim ( arsivim her konuda gucludur )

    son tekliftir.
    kolay gelsin
  • 05-11-2006, 01:12:20
    #22
    Orange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cd başı 1 ytl isteyen yokmu ya *baza akraba çok bendede ipnelere video lazım bağlantım kalmadı onlara film yetiştircem diye atıyım bi köşeye her hafta bi cd veririm )
    komik çocuk
  • 05-11-2006, 02:23:45
    #23
    CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komik çocuk
    Bütçe bunu elveriyo nabalım
    Hani bi zamanlar fakir ama gururlu bi webmaster...
  • 06-11-2006, 12:31:02
    #24
    cd başına 3 ytl cd sınrı yok+şifreler

    dvd başına 10 ytl sınır yok + şifreler