mrt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Download Yapacak Arkadaslar Arıyorum
23
●1.741
- 05-11-2006, 00:47:08Eposta Aktivasyonu Gerekmektedvd bası istediginiz fiyat nedir?
- 05-11-2006, 00:48:58Eposta Aktivasyonu Gerekmektedvd fiyatlarınızıda alabilirim arkadaslar kimsenınkini kabul etmeme gibi bir olay yok sadece değerlendiriyorum
- 05-11-2006, 00:57:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.verbatim/maxell 0-50 15 ytl/tane
verbatim/maxell 50-250 13 ytl/tane
dandik dvd ye cekmiyorum cunku sorun cikar %100
kac gb olursa olsun , max. 10 gun icinde elinizde
yukardaki ek sifre fiyatlarini ayrica eklemeniz gerekir.
not:dl ettireceginiz icerigi p.m. ile bildirirseniz fiyati dusurebilirim ( arsivim her konuda gucludur )
son tekliftir.
kolay gelsin - 05-11-2006, 02:23:45Bütçe bunu elveriyo nabalımCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hani bi zamanlar fakir ama gururlu bi webmaster...
onemli degil..
*baza akraba çok bendede ipnelere video lazım
bağlantım kalmadı onlara film yetiştircem diye atıyım bi köşeye her hafta bi cd veririm