Orange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cd başı 1 ytl isteyen yokmu ya *baza akraba çok bendede ipnelere video lazım bağlantım kalmadı onlara film yetiştircem diye atıyım bi köşeye her hafta bi cd veririm )
komik çocuk