Ösym'de çalışan ya da Müdür Yardımcısı??
23
●1.655
- 16-10-2008, 09:06:36bi eksi repte ben verdim sana belki şaka yaptım falan dersin. Konuyu siyasete dönüştürmek istemiyorum şimdi.sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu yazan arkadaş. Aradıgın kişinin zaten halası teyzesi amcası birton isteği vardır seninkini yapacagını sanmam aracılara biraz para koklatırsan belki yaptırabilirsin zamanında bende öyle bişey yaptırmıştım ama çoook uzun zaman oldu
- 02-11-2008, 19:14:30malesef siz burayı oyun salonu olarak görüyor olabilirsiniz ama ben şaka yapmadım siz şaka olarak anlayın nede olsa hala çocukluktan çıkmamışsınız....okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2008, 19:28:01oke abi özürsitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bi eksi rap ta benden. Kualgına Küpe Olsun
