• 31-07-2008, 06:51:29
    #46
    Üyeliği durduruldu
    yenibirweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bırakın bu işleri.

    değil 10$ 10.000$'la bile artık iş kurulmuyor insanı sinir etmeyin böyle konularla!
    kuruluyor . bakınız limit400. Gerci o çok daha farklı ama neyse.

    İnanmayın kardeşim böyle şeylere bi sürü insan pm istemiş. acık acık yazamıyorsa bir şeyi bir bit yeniği vardır o işte.
  • 31-07-2008, 13:52:06
    #47
    pm alan biri paste etsin olmuyo mu öle
  • 31-07-2008, 14:24:13
    #48
    Üyeliği durduruldu
    nebu pm sevdası anlamıyorumki. sanki çok önemli bir iş yapıyorda pm ile yolluyor bilgileri. Kardeşim yazsana şuraya , şu işi yapıcaz , şu şekilde olucak , geliri şu kadar.hayret bişi ya. madem bu kadar gizli iş yapyrsn kendin seç girişken adamları onlara pm at yalnızca...
  • 31-07-2008, 15:27:23
    #49
    Ben pm istemediğim halde bana pm göndermişin salak mısın kardeşim sen okuma yazman mı yok yoksa senin gönderdiğin pmde de ürününün pazarlanmasından söz etmişin ne pazrlıyosun ya ürününün ismi adı sanı bile yok kola mı cips mi börek mi ne ya..Adamın sinirine tepesine çıkarıyosunuz kilitleyin şu konuyu gizli gizli işler kimse istemiyor işte yöneticiler bu mesajları okumuyor mu ya...
  • 31-07-2008, 16:22:34
    #50
    Üyeliği durduruldu
    konu bana pek inandirici gelmedi...
  • 31-07-2008, 17:20:05
    #51
    Üyeliği durduruldu
    çok mu merak ediyorsunuz buyrun o zaman bana gelem özel mesaj .

    Tiens kendi ürünlerini 190 ülkeye ve bölgeye satmakta ve dünya çapında yaklaşık olarak 10 milyon düzenli müşteriye sahip bulunmaktadır.
    BAŞKA BİR İŞTE ÇALIŞIYOR OLMAM ENGEL MİDİR?
    İŞÇİ, MEMUR, EMEKLİ veya işsiz olmanız hiç önemli değildir. Çünkü bu faaliyet sizin boş zamanlarınızı kendinizin değerlendireceği zamanlarda yapılmaktadır. Size ek gelir sağlamaktadır. 172 ülkede uygulanan bu sistem artık ülkemize de gelmiştir. Öğretim düzeyi de bu faaliyet için çok önemli değildir. İster lise mezunu olun isterseniz akademik personel her koşulda bu işi yapabilirsiniz.
    KAZANÇLAR KONUSU:
    Başlangıçtan itibaren toplam sipariş tutarınız 300 $ oluncaya kadar sadece ürünleri %25 indirimli alarak müşterilerinize bu kazanç oranı ile satış yapabilirsiniz. Yani %25 kazanırsınız.
    Aylık belirli bir miktar ürün satın alma zorunluluğunuz yoktur.
    1 $ = 1 PUAN olarak değerlendirilir.
    300 puan sınırını geçtikten sonra: (3 Yıldız Distribütör)
    Ürünleri %25 indirimli olarak alırsınız
    Aylık cironuz üzerinden %20 prim alırsınız.
    Eğer kendi ağınızı kurmaya karar verirseniz, her aşamada üye yapabilirsiniz. Unutulmamalıdır ki; siz her müşteriye ulaşamazsınız. Grup oluştukça ulaşabileceğiniz müşteri sayısı da sizin beklentilerinizden daha fazla olacaktır. Kısacası siz istemeseniz de bir süre sonra bir üyeler grubunuz olacaktır. Ancak bir takım çalışması içinde olmak gerçekten çok önemlidir.
    Bir atasözü "BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR." Bunu prensip haline getirmeliyiz ki; gelecekte çocuklarımız ve torunlarımız daha rahat yaşayabilsin.
    Toplam grup (sizin üyelerinizin oluşturduğu toplam ciro) puanınız üzerinden aylık olarak %15 prim alırsınız. Bu %15'lik oran cironuzun belli limitlere yükselmesi durumunda artacaktır. Böylece 6 ay ve daha fazla bir sürede sabit aylık geliriniz oluşacaktır. Siz hiç ürün satmasanız bile. Bu da muhtemelen aylık 500 $ ve yukarısı olacaktır. Peki, hangi distribütör kaç yeni distribütör buldu, ne kadar satış yaptığını nasıl takip edebilirim?
    Aslında bunu yapmanız hiç gerek kalmıyor, çünkü tüm dünyada Tiens Merkezi bilgisayar sistemi kullanılıyor. Her ayın yirmibeşinci günü tüm distirbütörlerin aylık ciro bilgileri bu sisteme işleniyor kaç distribütörünüz olduğunu ve kim ne kadar satış yaptığını anında görebilirsiniz.Her ay yayınlanan listelerde kişisel puanlarınız ve grup puanınız gibi bilgiler verilmektedir.

    Edit : Yukarıda Yazılıanlardan Tek bir kelime Sorumlu değilim .
    Kolay gelsin , bide bana -rep sebebini küfür olarak belirten adi insan adam ol .
  • 31-07-2008, 19:45:55
    #52
    Üyeliği durduruldu
    bana da PM geldi (gerçi Pm istememiştim ama.. )
    önce moderatör yada admine sorup burada öyle yayınlamak istemiştim ben.
  • 11-08-2008, 19:06:01
    #53
    bu bir işdir sonuçta yargılamak size kalmadı ?
  • 11-08-2008, 19:11:11
    #54
    Alıntı
    25 yıl çalışarak sonunda almayı hayal ettiğiniz neler olabilir? Arabamı, yat mı, uçak mı, yoksa bunların dışında bir dünya seyahatimi?
    Şakacı