nebu pm sevdası anlamıyorumki. sanki çok önemli bir iş yapıyorda pm ile yolluyor bilgileri. Kardeşim yazsana şuraya , şu işi yapıcaz , şu şekilde olucak , geliri şu kadar.hayret bişi ya. madem bu kadar gizli iş yapyrsn kendin seç girişken adamları onlara pm at yalnızca...