• 05-11-2017, 22:33:30
    #28
    anakra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet hesap icin pm attim. İlgili arkadaş.
    Teşekkür ederim. Hesap işleme alınmıştır. İş alımı açıktır.
  • 05-11-2017, 22:39:07
    #29
    Arkadaşla anlaştık. Kendisinden insallah olumlu geri dönusu bekliyorum.
  • 05-11-2017, 22:40:32
    #30
    anakra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla anlaştık. Kendisinden insallah olumlu geri dönusu bekliyorum.
    İnşallah hocam.
  • 05-11-2017, 22:55:41
    #31
    1 adet kullanıcı adı alındı. Teşekkür ediyorum.
  • 05-11-2017, 22:56:27
    #32
    AldimHemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet kullanıcı adı alındı. Teşekkür ediyorum.
    Hayırlı olsun. Allah bol kazançlar versin. Ben teşekkür ederim.
  • 06-11-2017, 23:20:51
    #33
    VerifiedHane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reisi almaya çalışan 3453. kişi olabilirsin. Ergen muhabbetine döndürmenin alemi yok. Ben aldığım kullanıcı adları ile konuşurum. @reis hesabı satıldı müşterisine olan saygımızdan dolayı aldığım @turban hesabı üzerinden bir işlem yapın bakalım.

    @tugva - Türkiye Gençlik Vakfı Kullanıcı adı alındı teslim edildi. İş alımı açıktır.
    Evet R10 Ailesi

    Bu arkadaşımızın bahsetmiş olduğu iddaa da aldığı hesap aktif iken başkası tarafından alınamıyor diye iddaa etmişti ve @turban hesabı için işlem yapmamı istemişti.

    Arkadaşın yasal olarak aldığını beyan ettiği @turban hesabını @turbansat hesabına aktardım şimdi soruyorum hani alınamıyor du?

    Burada bu arkadaştan username alacak arkadaşlar buna dikkat etsinler daha gösterilmesini istediği birşey varsa seve seve gösteriririz.

    Bizim kimseyi karalamaya ihtiyacimiz yok fakat arkadaşın bahsettiği ergen muhabbetleri cok sıkmaya başladı gerçekten ve buna bir son getirmeye karar verdik.

    Şimdi sizlere soruyorum bu arkadaştan aldınız hesabı alindiginda alan kisilerin magduriyetini kim giderecek? Aktif iken alınamıyor dediği hesap malesef uçtu gitti

    @PsdBul; @Mf.Rub; bu konuya R10 yönetimi olarak bir sonuç getirmenizi istiyorum
  • 07-11-2017, 00:50:19
    #34
    @VerifiedHane; açıklama yapın lütfen.
  • 07-11-2017, 08:26:24
    #35
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Evet R10 Ailesi

    Bu arkadaşımızın bahsetmiş olduğu iddaa da aldığı hesap aktif iken başkası tarafından alınamıyor diye iddaa etmişti ve @turban hesabı için işlem yapmamı istemişti.

    Arkadaşın yasal olarak aldığını beyan ettiği @turban hesabını @turbansat hesabına aktardım şimdi soruyorum hani alınamıyor du?

    Burada bu arkadaştan username alacak arkadaşlar buna dikkat etsinler daha gösterilmesini istediği birşey varsa seve seve gösteriririz.

    Bizim kimseyi karalamaya ihtiyacimiz yok fakat arkadaşın bahsettiği ergen muhabbetleri cok sıkmaya başladı gerçekten ve buna bir son getirmeye karar verdik.

    Şimdi sizlere soruyorum bu arkadaştan aldınız hesabı alindiginda alan kisilerin magduriyetini kim giderecek? Aktif iken alınamıyor dediği hesap malesef uçtu gitti

    @PsdBul; @Mf.Rub; bu konuya R10 yönetimi olarak bir sonuç getirmenizi istiyorum


    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @VerifiedHane; açıklama yapın lütfen.
    RESMİ BİR ALIM OLSAYDI EĞER ŞUNLARI SÖYLERDİM.

    @turban kullanıcı adı uzun zamandır duruyordu ve farklı bir kullanıcı adına aktardım. Mail doğrulaması yapmamıştım ve sms doğrulama aynı şekilde yapılmadı. Bir facebook sayfasına bağlanmadı bu da açık hale geldi. Eğer arkadaşın garanti ettiği bir kullanıcı adı varsa bende işlem yapıp alımını gerçekleştiririm.

    Ben müşterilerime her zaman hesabı verirken sms doğrulama mail doğrulama ve facebook işletme hesabı girişini yapmalarını rica ediyorum. @turban kullanıcı adını zaten kullanmadığım içim ortaya koydum. Arkadaşın şansına olsa gerek tüm olası durumlar ondan yanaydı bu durumda.

    FAKAT BU RESMİ BİR ALIM DEĞİL DÜPEDÜZ BELGE SAHTEKÂRLIĞI

    Arkadaş formu gönderirken @turban hesabının sahibi gibi sahte belgelerle başvurup hesabı @turbansat olarak düzenlemesini istemiştir. Yani sahte belge ile benim kullanıcı adımı değiştirmiştir. Boşta kalan kullanıcı adını da kendisi hemen almıştır. İnstagram üzerinde @turbanr10 kullanıcı adı olup @turban yapmak isteseydi bu işlemi yapmayacaktı bunu adı gibi biliyor. Fakat arkadaş @turban hesabı kendi hesabıymış gibi (sahte marka tescili veya işletme belgesi) ile @turbansat kullanıcı adını talep etmiştir. Düzenlemeyi yapan Instagram Operatörleri @turbansat olarak atamasını yapmıştır. Aksi takdirde instagram tarafından kullanıcı adım alınsaydı hesabım @turbansat değil @____turban_ şeklinde güncelleniyor.

    Sahte evrak ile @turban kullanıcı adım üzerinde işlem yapan bu arkadaşa gerekenin yapılmasını rica ediyorum.

    Bende sein aldığın kullanıcı adlarını sahte belge düzenleyerek bir harf ekletebilirim boşalan kullanıcı adına kendim konabilirim. Bunun adı nedir? Bunun adı düpedüz sahtekarlıktır. Dün bir kullanıcı için arkadaş yazdı hesap kullanılıyordu bunu ben sahte evrakla alamazmıyım senin gibi alırım elbet. Ama bu bana yakışmaz. Herkes kendine yakışanı yapar. Ben şimdi Instagram yetkilerinden göndermiş olduğun belgeleri rica ediyorum belgeler elime geldiğinde ne kadar ucuz bir yola başvurduğun ortaya çıkacak.

    Arkadaşın aldığı kullanıcı adlarını bende değiştirebilirim sahte belgelerle bu ne kadar etik?

    Sende biliyorsun ki kullanıcı adlarını aldığıız zaman alınan hesap @kullaniciadi ise kullanıcı adını aldığımız hesap instagram tarafından @__kullaniciadi__ şeklinde düzeltilir. @turban'ı @turbansat yapmaz.

    Ne istiyorsun kardeşim sahte belgelerle hesabın adını değiştirtip boşalan kullanıcı adını hemen alarak ne istiyorsun? Bende senin gibi millete 5000 TL 10.000 TL fiyat mı vereyim? Açıkca DM atarak söyle sende rahatla bende rahatlayım.

    Bu böyle devam eder, senin aldığın kullanıcı adlarını ben sahte belgeyle isim değiştirim sen de benimkileri düzeltirsin niyetini açık açık söyle bende bileyim.
  • 07-11-2017, 09:07:47
    #36
    ya ne alakası var arkadaşlar, ikinizde sahte belgeler düzenleyerek alıyorsunuz işte çok açık ve net, neymiş adam bir senedir girmemiş sms onayı yapmamış vs. ee tamam diyelim yapmamış unutmuş, sizler ne yapıyorsunuz, sahte belgelerle veya paylaşım yapılmamış açığını kullanarak kullanıcı adlarını alıyorsunuz. Peki bu paylaşım yapılmayan kullanıcı adı sizinmiydi? Hayır değildi. Eee o zaman ben de gideyim kullanılmayan email adreslerini bulayım whois bilgilerindeki, sonra bu whois bilgilerini sahte evraklarla ispatlıyayım gidip domaini alayım. Dürüstlük mü şimdi bu? Bence böyle illegaliteye açık bir konunun kapatılması gerekli. @Mf.Rub; ramazan hocam.