ya ne alakası var arkadaşlar, ikinizde sahte belgeler düzenleyerek alıyorsunuz işte çok açık ve net, neymiş adam bir senedir girmemiş sms onayı yapmamış vs. ee tamam diyelim yapmamış unutmuş, sizler ne yapıyorsunuz, sahte belgelerle veya paylaşım yapılmamış açığını kullanarak kullanıcı adlarını alıyorsunuz. Peki bu paylaşım yapılmayan kullanıcı adı sizinmiydi? Hayır değildi. Eee o zaman ben de gideyim kullanılmayan email adreslerini bulayım whois bilgilerindeki, sonra bu whois bilgilerini sahte evraklarla ispatlıyayım gidip domaini alayım. Dürüstlük mü şimdi bu? Bence böyle illegaliteye açık bir konunun kapatılması gerekli. @Mf.Rub; ramazan hocam.