• 26-04-2008, 19:53:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle Selam değerli R10 üyeleri ;

    GalatasarayForum Sitem İçin Ortak Admin arıyorum. Domain-Host vb. Herşeyi Ben Karşılıyorum. O Sadece Site İle İlgilenecek.

    Aradığım Ortağın Özellikleri :

    Daha Önce vbulletin Kullanmış Olacak. vbulletin Genel ayarlarını Bilmesi Gerek.

    Paylaşım Yapacak Ve Paylaşımcı üyeler bulacak.

    Ben Sitede Olmadığım Zaman Sitede Bir sorun Olduğunda Direk Mudahele Edebilecek.

    Not : İtrade'li ve Referanslı Şahıslar Tercihimdir.
  • 26-04-2008, 20:00:11
    #2
    bu ortağın karı ne olacak ?
  • 26-04-2008, 20:01:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bowfinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ortağın karı ne olacak ?
    ileride site gelirlerine göre değişecek.
  • 26-04-2008, 20:02:02
    #4
    bowfinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ortağın karı ne olacak ?

    Evet Ne Kazanacak Eğer Gelirden Vereceksen Sitenin Hiti Ve Aylık Gelirini Yazarmısın
  • 26-04-2008, 20:05:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Paşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Ne Kazanacak Eğer Gelirden Vereceksen Sitenin Hiti Ve Aylık Gelirini Yazarmısın
    siteyi yeni açtım arkdaşım. onun için şimdilik kesin bişey diyemiyecem.
  • 26-04-2008, 20:18:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    vb lisaslımı mı acaba merak ettimde
  • 26-04-2008, 20:25:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    adsense gelirin varmı nerden kazanıcan para : )
  • 26-04-2008, 20:35:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sitene girmeye çalıştım şu an itibariyle site görüntülenemiyor.
  • 26-04-2008, 21:20:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    @Senindir : vb Lisansı Yok.

    @Tr01 : Kardeş Cümlenin sonuna Gülücük Bırakmışsın Neden Benim adsense Gelirim Olamazmı Bunda Komik Olan Şey Ne ? Konuya Sadece Mesaj Sayınız artsın diye Cevap Yazdığınızı Düşünüyorum..

    @ThE_Unforgiven Kardeş Şu anda sunucuda Sorun Var Onla uğraşıyorlar. Yarına Kadar Açılacağını Düşünüyorum.

    NOT :
    talep Olursa 2 Admin Almayı Düşünüyorum.