@Senindir : vb Lisansı Yok.

@Tr01 : Kardeş Cümlenin sonuna Gülücük Bırakmışsın Neden Benim adsense Gelirim Olamazmı Bunda Komik Olan Şey Ne ? Konuya Sadece Mesaj Sayınız artsın diye Cevap Yazdığınızı Düşünüyorum..

@ThE_Unforgiven Kardeş Şu anda sunucuda Sorun Var Onla uğraşıyorlar. Yarına Kadar Açılacağını Düşünüyorum.

NOT :
talep Olursa 2 Admin Almayı Düşünüyorum.