• 07-03-2008, 16:52:04
    #10
    Arkadaş , benim ne + ne - reple işim olmaz Kolay kolay da kimseye -rep vermem.. Çok rahatsız olursam belki ama sana rep filan vermedim /: Direk gördüğümde rapor ettim o kadar.

    İyi dileklerin için sağol ayrıca Adsense'den günlük 14 - 20 $ arası kazandığım bi' sitem var zaten /:

    Kal Sağlıcakla.
  • 07-03-2008, 17:03:15
    #11
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Silver1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatandaş ürününü pazarlıyor elimdeki makaleyi nasıl değerlendiririm diye akıl sormamış
    bende bir fikir verdim, ne olacak burda ??

    bu fikiri icin opndan para istemedim

    Ozur dilerim yanlis anlasma olmus, benim ne baltalama ne de kotuleme amacim vardi,
  • 07-03-2008, 17:52:20
    #12
    arkadaşın konusu gereğin fazla dağılmış.

    yazılan ilk mesaj da ingilize makale fiyatının 25$ olup olmadığı kesin belli değildi emin olmak için 25$ mı biye sormuşum. bugün gördüm ki akıllının biri -rep vermiş olamaz mı diye.

    "o kadar olmaz" dememişim etmemişim neden bu - rep anlamadım.