arkadaşın konusu gereğin fazla dağılmış.

yazılan ilk mesaj da ingilize makale fiyatının 25$ olup olmadığı kesin belli değildi emin olmak için 25$ mı biye sormuşum. bugün gördüm ki akıllının biri -rep vermiş olamaz mı diye.

"o kadar olmaz" dememişim etmemişim neden bu - rep anlamadım.