• 28-01-2015, 14:42:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendisi gerçek hayattan arkadaşım olup verilen işi en iyi şekilde yapan bir insandır kendisini herkese öneririm
  • 28-01-2015, 16:52:31
    #11
    Kendisi ile yogun bir çeviri işine girdik. Alnının akıyla işi tertemiz teslim etti. Ticareti ve ahlakıyla sağlam olan bir arkadaş. Tavsiye ederim.
  • 03-02-2015, 17:19:42
    #12
    HCeylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi gerçek hayattan arkadaşım olup verilen işi en iyi şekilde yapan bir insandır kendisini herkese öneririm
    r10'daki yol göstericime, üstadıma teşekkür ederim.

    emrekucukyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi ile yogun bir çeviri işine girdik. Alnının akıyla işi tertemiz teslim etti. Ticareti ve ahlakıyla sağlam olan bir arkadaş. Tavsiye ederim.
    Bunları sizden duymak çok güzel, tekrar çalışmak dileğiyle...
  • 09-02-2015, 07:04:48
    #13
    Arkadaşa wordpress için ürün sayfası yaptırdım. Dört dörtlük iş çıkardı.

    Kesinlikle işini hakkıyla yapan birisi.

    Ellerine sağlık.
  • 10-02-2015, 14:10:04
    #14
    Arkadaşla henüz çalışma imkanım olmadı. Başka bir konuda bana yaptığı yardım vesilesi ile burayı gördüm. Bundan sonra inşallah wordpress ile ilgili tüm işlemlerimde yardımını talep edeceğim.
  • 27-02-2015, 00:26:06
    #15
    anakra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa wordpress için ürün sayfası yaptırdım. Dört dörtlük iş çıkardı.

    Kesinlikle işini hakkıyla yapan birisi.

    Ellerine sağlık.
    Teşekkürler olumlu yorumlarınız için

    HalitVuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla henüz çalışma imkanım olmadı. Başka bir konuda bana yaptığı yardım vesilesi ile burayı gördüm. Bundan sonra inşallah wordpress ile ilgili tüm işlemlerimde yardımını talep edeceğim.
    Yardımcı olabildiysem ne mutlu her zaman buradayım
  • 13-04-2015, 22:31:35
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi şöyle diyeyim; php uzamnıyım diye geçinen arkadaşlara burdan selam olsun. Kubilay, bu konuda gerçekten çok iyi. TEMAMI YAPAN kişi editleme işi için çok zor, olmaz o iş filan yazmıştı. Kubilay sağolsun halletti...

    Kolay gelsin. R10'un böyle çalışan arkadaşlara ihtiyacı var...
  • 13-04-2015, 23:36:06
    #17
    whoyouare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi şöyle diyeyim; php uzamnıyım diye geçinen arkadaşlara burdan selam olsun. Kubilay, bu konuda gerçekten çok iyi. TEMAMI YAPAN kişi editleme işi için çok zor, olmaz o iş filan yazmıştı. Kubilay sağolsun halletti...

    Kolay gelsin. R10'un böyle çalışan arkadaşlara ihtiyacı var...
    Teşekkürler sizlere layık olmaya çalışıyorum.
  • 14-04-2015, 00:01:12
    #18
    Wp eklenti çeviri de yapıyor musunuz?

    Samsung Galaxy Note 2 telefonumdan Tapatalk Pro ile gönderildi.