Şimdi şöyle diyeyim; php uzamnıyım diye geçinen arkadaşlara burdan selam olsun. Kubilay, bu konuda gerçekten çok iyi. TEMAMI YAPAN kişi editleme işi için çok zor, olmaz o iş filan yazmıştı. Kubilay sağolsun halletti...

Kolay gelsin. R10'un böyle çalışan arkadaşlara ihtiyacı var...