• 31-12-2014, 12:39:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar , Nişan'ım için davetiye bastırmak istiyorum.
    Bu mutlu günüm için R10 ailesinden arkadaşlarla çalışmak istedim.

    Seçtğimiz davetiye EZGİ 542 modeli

    Link aşağıda mevcuttur.

    http://www.miradavetiye.com/urunleri...ezgi-542-detay

    500 adet bastıracağım.Herşey değil fiyat ne çıkar?

    Şuan için 195 TL veriyor bu site.
  • 31-12-2014, 13:08:42
    #2
    buradan bakabilir siniz. yanlız 500 adet fiyatı gayet ucuzmuş iyi ce bir bakın.. bizim sitemiz matbaasizin.com
  • 31-12-2014, 15:45:34
    #3
    bu ürün bende yok ama bilindik markanın ürünü var dilerseniz imzadaki sitedeye bakıp seçtiğiniz davetiye için ulaşırsanız indirim yapabilirim mutluluklar dilerim
  • 01-01-2015, 14:12:27
    #4
    hem nişan hem de düğün davetiyemi bastırdım.

    http://www.davetiyekatalogu.com/ezgi-542-127.htm

    Taksitli ödeme, kargo takip basım takip gibi şeyler bakabiliryorsunuz.

    2-3 güne kadar da geliyor.

    Hayırlı olsun.
  • 25-04-2020, 02:25:34
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben fiyatları çok uygun bir site biliyorum orayada bakabilirsin

    https://www.bursanikahsekeri.com.tr/...-davetiye.html
  • 25-04-2020, 02:27:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Nişan davetiyesi önermek için değil, mutluluklar dilemek için yazdım ))
  • 25-04-2020, 02:39:42
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5 yıl sonra nasıl hortladı...
  • 25-04-2020, 02:44:41
    #8
    Hocam 5 yıl olmuş durum nedir merak ettim
  • 25-04-2020, 08:47:25
    #9
    ugurozturk05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben fiyatları çok uygun bir site biliyorum orayada bakabilirsin

    https://www.bursanikahsekeri.com.tr/...-davetiye.html
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nişan davetiyesi önermek için değil, mutluluklar dilemek için yazdım ))
    Huseyins14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 5 yıl olmuş durum nedir merak ettim
    7 mayısta 4.sene olacak evlilik..

    Graphicriver gibi sitelerin birinden davetiye satın alıp zor bela kendim fontlarını ve yazılarını düzeltip
    Baskıcıya verdim sorunu öyle çözmüştüm.

    Grafikerci arkadaşlarımdan yardım istedim sağ olsun bi psd dosyasını açıp düzenlemediler ben de kendim yaptıydım sağ olsunlar sayelerinde öğrendim.