Nişan davetiyesi önermek için değil, mutluluklar dilemek için yazdım ))
Hocam 5 yıl olmuş durum nedir merak ettim
7 mayısta 4.sene olacak evlilik..
Graphicriver gibi sitelerin birinden davetiye satın alıp zor bela kendim fontlarını ve yazılarını düzeltip
Baskıcıya verdim sorunu öyle çözmüştüm.
Grafikerci arkadaşlarımdan yardım istedim sağ olsun bi psd dosyasını açıp düzenlemediler ben de kendim yaptıydım sağ olsunlar sayelerinde öğrendim.