• 15-01-2008, 18:04:43
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    İlgilenenler PM Atsın Veya Bu Konu Altına Cevap Yazsınlar.
    Fiyatta Pazarlık payı vardır.
  • 15-01-2008, 19:05:49
    #2
    Ücreti söylememişsin , neye göre teklif vereceğiz ve P.M ile nasıl pazarlık yapacağız ?
  • 15-01-2008, 19:08:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ne kadar fiyatı ücreti ögrenebilirmiyim ? pm veya bu konu altında
  • 15-01-2008, 19:09:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam cok eksik var

    script adı ne
    fiyatı ne
    demo yok
  • 15-01-2008, 19:10:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bencede cok eksik var hic bilgi verilmemiştir
  • 15-01-2008, 19:16:30
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    İsteyenler script alabilir script şart değil arkadaşlar sitesi olan sadece oyunları alabilir.

    Fiyatı 250 Ytl Oyunların.


    Script isteyenlere yazılcaktır.Hazır script değil.
  • 15-01-2008, 19:20:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Cok pahalı deilmi ark
  • 15-01-2008, 19:24:56
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu fiyatmı pahalı sen açıcağın flash oyun sitesinden gelicek reklam paralarını bilmiyosun galiba + pazarlık payı var pm ile msn isteyin
  • 15-01-2008, 19:25:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yani cok pahalı demek istediğim uygun bi fiyat olması bi ark alacakmış onun icin ilgilendim