• 15-01-2008, 19:31:31
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    görüşsün arkadaşın benimle detayları veririm uygun bişeyler yaparız ayrıca isteyenlere direk sitesine uploadda yapıyorum
  • 15-01-2008, 19:32:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ii ben ark söyliyim kabul ederse sana pm yolluyla msn adresini iletirim

    ilgilendiğin iiçin tşkler...
  • 15-01-2008, 19:37:03
    #12
    Neden ısrarla bold yazıyorsunuz ?
  • 15-01-2008, 19:38:16
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bold yazmak yasakmı forumda benmi bilmiyorum ?
  • 15-01-2008, 19:41:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yasakmı yasaksa yazmam
  • 15-01-2008, 19:41:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Xeonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bold yazmak yasakmı forumda benmi bilmiyorum ?
    Bold yazmak yasak mesajlarını editle banlanmadan
  • 15-01-2008, 19:44:33
    #16
    Üyeliği durduruldu
    editledim tşk ederim bilgilendirdiğin için
  • 15-01-2008, 19:51:12
    #17
    hocam M3DL1N3 Xeonn aynı kişimisiniz.
    tüm mesajları okuyunca bir terslik oluyor https://www.r10.net/insan-kaynaklari/...ml#post1316801
    cvp veren https://www.r10.net/insan-kaynaklari/...ml#post1316822

    birde oyunları senmi indirdin? resimlerini senmi çektin? açıklamalarını senmi girdin? yoksa bir yerden parça parça indirip satışa çıkartıyorsun?
  • 15-01-2008, 19:56:25
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    aynı kişi falan değiliz tanımıyorum bile arkadaşı ((:

    oyunları ben arşivledim isimlerini tek tek ben girip katagorilere ayırdım.

    isteyenlere caps koyabilirim.