Postcular bir seyler yapmak gerek
49
●2.671
- 26-03-2008, 20:08:52
bedavaya konu referans için kullanıyorlar ...
valla artık post işini msnden yapıyoum genelde.. devamlı çalıştıklarım var sağolsunlar..
ama gerçekten fiyatlar çok ucuzladı
- 26-03-2008, 20:16:07evet bi işe giriyosanız referans gerekli bulutkara ve roting abinin buna ihtiyacı yok bence kendilerini ispatlamış kişiler bence ama sonuçta ben 14 yaşındayım kimse işimi görmeden post attıracağını düşünmüyorum onun için bununla ilgilenilmesin bence 1000 post değil sonuçta.Ama fiyatlar düşmüş gerçekten..
- 26-03-2008, 20:24:10Üyeliği durduruldukatılıyorum kalmi bir iletişim yolu ile konuşup anlaşmamız lazım
...
Saygılar... - 26-03-2008, 20:27:30kesinlikle olmalı
gayet iyi olur hemde 1000 post 30 lira :S ben 1 ay önce 45 we ypıodum yaw
- 26-03-2008, 20:29:47Üyeliği durdurulduPostçu Arkadaşlar Herkes Konuya Msn Adreslerini Yazsinlar Toplu Konuşma Yapicaz.
Kalmi Ile Konuştum.
ÇOKLU KONUŞMA YAPICAZ.
bedavaya konu referans için kullanıyorlar ...