Forum Postculara gelir firsati !!! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum Postculara gelir firsati !!!
19
●
1.298
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
Forum Postculara gelir firsati !!!
1
2
3
19-12-2007, 02:32:09
#10
JeaLouS
Üyeliği durduruldu
marcell adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
her 1000 mesaj için 5 YTL ise anlaşabiliriz
Arkadaşın dediği gibi olursa olabilir
..
19-12-2007, 03:35:16
#11
Efsane
Üyeliği durduruldu
güzel işmiş
19-12-2007, 04:58:20
#12
KaHRaMaNKeNTLi
hocam neyse işi ciddiye alalım.Kendi sitemden ve r10dan ikisinden yapabilirim.
ancak şöyle birşey var diyelim 2bin mesajım varsa aylık 10 ytl mi olacak eger düşünürseniz msn :
kahramankentli@sekerclub.com
ekleyin.
19-12-2007, 05:29:32
#13
yAyAmAz
imzama koyarım 1.7k
20-12-2007, 10:53:09
#14
gdi
Üyeliği durduruldu
Tamam Yayamaz anlastik
ForumAlemi ile de anlastik
20-12-2007, 11:50:03
#15
pendiksefiri
Üyeliği durduruldu
130 K Msj 9,4 K Uye 2 K da hit Var Butun Uyelerin imzasına Koyarım İstersen
21-12-2007, 16:50:12
#16
gdi
Üyeliği durduruldu
pendiksefiri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
130 K Msj 9,4 K Uye 2 K da hit Var Butun Uyelerin imzasına Koyarım İstersen
ne kadar istiyorsun ??
21-12-2007, 17:33:06
#17
Ahmet94
Üyeliği durduruldu
Kendi Forumumda Koyarım İstersen GDİ Paypala Ödeme Yaparsan
25-12-2007, 14:10:49
#18
gdi
Üyeliği durduruldu
Ahmet94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi Forumumda Koyarım İstersen GDİ Paypala Ödeme Yaparsan
Kendi forumunda ne kadar konu actin ve ne kadar mesajin var senin sahsen ???
bana istatistikleri soyle PP ile hemen 5 $ yollarim. Forumun linki yollamayi unutma !!
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler