• 21-11-2012, 18:52:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    9 Gün önce 4 aylık 1 sayfamı birine sattım,

    Arkadaş sayfayı kullandı, az önce sayfa silinmiş ve profilide 3 gün paylaşım engeli almış. Benden sayfa ücretini geri talep ediyor, fakat sayfa paylaştığı içerikler yüzünden siliniyor ki paylaşım engeli almış profilide zaten. Sayfada site reklamıda yayınlıyordu. Şimdi kararsız kaldım mağdur benmiyim o mu bu durumda ?

    Sayfa güzel bir sayfaydı, otolike falan yoktu çakma üye olsa zaten yayın hakkı gidiyor öyle bir olayda yok. Direk sayfayı silip profilede paylaşım engeli vermişler.

    Genede benim içim rahat değil mağduriyetin kimle alakalı olduğu konusunda beraber bir empati yapabilirsek sevinirim.
  • 21-11-2012, 19:02:31
    #2
    Merhaba ImyJadem,

    Mağdur olan karşı taraf ama mağdur olması sizden kaynaklanmıyor. Çünkü siz sayfayı o kadar kasıp o dereceye getirmişsiniz ve sayfayı ona satmışsınız; bu kişi de gelip yasaklı içerikler paylaşıyorsa silinmesi tabiki de normal. Sayfanın silinmesiyle sizin bir alakanız olamaz tabi eğer paylaşılan içerikler yüzünden silindiyse sayfa. Sonuçta siz o sayfayla ilgili tüm sorumluluğunuzu sattığınız kişiye devrettiniz.

    Bu olay tamamen sayfayı alan kişinin elinde olmuş bir olay. O kişi sizden sayfanın ücretini istiyor madem (ki ben olsaydım böyle bir durumda vermezdim); siz de o kişi yüzünden sayfanız silindiği için sayfanızın ücretini isteyin. Yine birşey değişmeyecek gerçi, sadece onun ücretini geri istemesi konusunda sizin de bu tarz bir karşılık vermeniz için böyle dedim

    İyi forumlar
  • 21-11-2012, 19:16:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Azurrexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ImyJadem,

    Mağdur olan karşı taraf ama mağdur olması sizden kaynaklanmıyor. Çünkü siz sayfayı o kadar kasıp o dereceye getirmişsiniz ve sayfayı ona satmışsınız; bu kişi de gelip yasaklı içerikler paylaşıyorsa silinmesi tabiki de normal. Sayfanın silinmesiyle sizin bir alakanız olamaz tabi eğer paylaşılan içerikler yüzünden silindiyse sayfa. Sonuçta siz o sayfayla ilgili tüm sorumluluğunuzu sattığınız kişiye devrettiniz.

    Bu olay tamamen sayfayı alan kişinin elinde olmuş bir olay. O kişi sizden sayfanın ücretini istiyor madem (ki ben olsaydım böyle bir durumda vermezdim); siz de o kişi yüzünden sayfanız silindiği için sayfanızın ücretini isteyin. Yine birşey değişmeyecek gerçi, sadece onun ücretini geri istemesi konusunda sizin de bu tarz bir karşılık vermeniz için böyle dedim

    İyi forumlar
    Bakalım diğer arkadaşlar ne düşünücekler. teşekkürler görüşün için
  • 21-11-2012, 19:20:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim.
    Şuan bir emtapi kurdumda ben olsam hayatta vermezdim parayı.

    Karşı taraf mağdur olmuş olabilir fakat bu mağdurluğu size bağlı değilki .
    Eğer sayfa siz parayı alıp sayfayı teslim etmeden önce kapansaydı haklı derdim ama böyle bir durum sözkonusu değil.
    Yani vermeyin diyorum.

    İyi akşamlar.
  • 21-11-2012, 19:23:14
    #5
    bana 1 sene kapanmayacağını garanti etsinler 100 k sayfaya 5000 TL verebilirim.

    veremezler zaten 100k sayfa max etsin 600 TL normal şartlarda.
  • 21-11-2012, 19:27:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Andres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim.
    Şuan bir emtapi kurdumda ben olsam hayatta vermezdim parayı.

    Karşı taraf mağdur olmuş olabilir fakat bu mağdurluğu size bağlı değilki .
    Eğer sayfa siz parayı alıp sayfayı teslim etmeden önce kapansaydı haklı derdim ama böyle bir durum sözkonusu değil.
    Yani vermeyin diyorum.

    İyi akşamlar.

    Görüşün için teşekkürler.


    Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana 1 sene kapanmayacağını garanti etsinler 100 k sayfaya 5000 TL verebilirim.

    veremezler zaten 100k sayfa max etsin 600 TL normal şartlarda.
    Murat seninde sayfan kapandı herhalde
  • 21-11-2012, 19:45:00
    #7
    ImyJadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Murat seninde sayfan kapandı herhalde
    yok be olm hatta yayın hakları giden bir sayfam açılmış
  • 21-11-2012, 19:51:01
    #8
    Facebook sayfalarını ben güvencine benzetiyorum. Mutlaka aramızda besleyenler vardır yada olmuştur. Eğer yavrudan yetiştirmediyseniz (Sayfayı kendiniz kasmadıysanız, yavru sizin yavrunuz sayılmaz) önce koydunuz kümesi yadırgar, diğer güvercinlerden dayak yer bir kaç güne alışır kendine kümeste bir yer edinir. Sıra dışarıya alışmaya gelmiştir. Kanatlarını bantlamaz direk dışarı koyarsanız kaçma ihtimali yüksektir. O yüzden bir kaç gün böyle gezmelidir. Güvercin genelde bir kümese alışıktır, uçurduğunuzda eski yerini arar bulursa gider. (Eskiden gizli admin vardı, gizli adminlikle alınırdı geri). Güvercini uçurduğunuzda dış tehlikeler her zaman vardır. Başkası yakalayabilir, atmacaya yem olabilir. (Profil hacklenmesi veya facebook taradından kapatılması)

    Dolayısıyla facebook sayfaları havada ki kuştur...
  • 21-11-2012, 20:00:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    aajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook sayfalarını ben güvencine benzetiyorum. Mutlaka aramızda besleyenler vardır yada olmuştur. Eğer yavrudan yetiştirmediyseniz (Sayfayı kendiniz kasmadıysanız, yavru sizin yavrunuz sayılmaz) önce koydunuz kümesi yadırgar, diğer güvercinlerden dayak yer bir kaç güne alışır kendine kümeste bir yer edinir. Sıra dışarıya alışmaya gelmiştir. Kanatlarını bantlamaz direk dışarı koyarsanız kaçma ihtimali yüksektir. O yüzden bir kaç gün böyle gezmelidir. Güvercin genelde bir kümese alışıktır, uçurduğunuzda eski yerini arar bulursa gider. (Eskiden gizli admin vardı, gizli adminlikle alınırdı geri). Güvercini uçurduğunuzda dış tehlikeler her zaman vardır. Başkası yakalayabilir, atmacaya yem olabilir. (Profil hacklenmesi veya facebook taradından kapatılması)

    Dolayısıyla facebook sayfaları havada ki kuştur...
    Yada kırıçlara katılır demi kuşcu

    sana gelirsek iyi ben marketten televizyonu alayım fişi kopsun geri vereyim sayfa sizden karsı tarafa geçtigi an ,
    iş bitmiştir görüşlerime göre