Kardeşim.
Şuan bir emtapi kurdumda ben olsam hayatta vermezdim parayı.
Karşı taraf mağdur olmuş olabilir fakat bu mağdurluğu size bağlı değilki .
Eğer sayfa siz parayı alıp sayfayı teslim etmeden önce kapansaydı haklı derdim ama böyle bir durum sözkonusu değil.
Yani vermeyin diyorum.
İyi akşamlar.