aajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook sayfalarını ben güvencine benzetiyorum. Mutlaka aramızda besleyenler vardır yada olmuştur. Eğer yavrudan yetiştirmediyseniz (Sayfayı kendiniz kasmadıysanız, yavru sizin yavrunuz sayılmaz) önce koydunuz kümesi yadırgar, diğer güvercinlerden dayak yer bir kaç güne alışır kendine kümeste bir yer edinir. Sıra dışarıya alışmaya gelmiştir. Kanatlarını bantlamaz direk dışarı koyarsanız kaçma ihtimali yüksektir. O yüzden bir kaç gün böyle gezmelidir. Güvercin genelde bir kümese alışıktır, uçurduğunuzda eski yerini arar bulursa gider. (Eskiden gizli admin vardı, gizli adminlikle alınırdı geri). Güvercini uçurduğunuzda dış tehlikeler her zaman vardır. Başkası yakalayabilir, atmacaya yem olabilir. (Profil hacklenmesi veya facebook taradından kapatılması)

Dolayısıyla facebook sayfaları havada ki kuştur...
Yada kırıçlara katılır demi kuşcu

sana gelirsek iyi ben marketten televizyonu alayım fişi kopsun geri vereyim sayfa sizden karsı tarafa geçtigi an ,
iş bitmiştir görüşlerime göre