• 15-08-2012, 19:11:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    S.a arkadaş bu sitedeki gibi site açılışında facebookta Beğen kodlarını nerden bula biliriz

    site: www.cidetr.com
  • 15-08-2012, 19:14:01
    #2
    Sayfayı Düzenle > Kaynaklar > Sosyal Eklentileri Kullan
  • 15-08-2012, 19:21:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfayı Düzenle > Kaynaklar > Sosyal Eklentileri Kullan
    wordpress kullanıyorum??
  • 15-08-2012, 19:23:35
    #4
    Seditione adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wordpress kullanıyorum??
    Like kutusu oluşturacaksınız daha sonra wordpress açılışına (bilginiz varsa kodlar ile) yoksa çeşitli mevcut eklentileri kullanarak popup tarzında açacaksınız içine oluşturduğunuz like kutusu kodlarını yapıştıracaksınız.
  • 15-08-2012, 20:03:00
    #5
    her hangi bir popup kodu bulup düzenleyerek yapabilirsin
  • 16-08-2012, 03:49:21
    #6
    Sanırım arkadaş şeyden bahsediyor bazı sayfalarda var büyük sayfalarda. Giriyorsun özel bi tab açılıyor ok işaret ile yukarıda beğeni gösteriyor. Beğenince ordaki olay aktif oluyor çekiliş, oyun vs gibi bir özellik aktif oluyor. Beğenmeden ok işareti ile beğen katıl vs gibi beğendirtiyor sayfayı. Sanırım bunu soruyor ki bunu bende merak ediyorum
  • 16-08-2012, 04:21:14
    #7
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım arkadaş şeyden bahsediyor bazı sayfalarda var büyük sayfalarda. Giriyorsun özel bi tab açılıyor ok işaret ile yukarıda beğeni gösteriyor. Beğenince ordaki olay aktif oluyor çekiliş, oyun vs gibi bir özellik aktif oluyor. Beğenmeden ok işareti ile beğen katıl vs gibi beğendirtiyor sayfayı. Sanırım bunu soruyor ki bunu bende merak ediyorum
    Arkadaş sitesinin açılışında splash bir kutucuk açıp içine facebook sayfamızı beğenin tarzında bir şey koymak istiyor.

    Sizin sorunuz için imzamdaki konuma bir göz atın yardımcı olayım
  • 16-08-2012, 04:27:40
    #8
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş sitesinin açılışında splash bir kutucuk açıp içine facebook sayfamızı beğenin tarzında bir şey koymak istiyor.

    Sizin sorunuz için imzamdaki konuma bir göz atın yardımcı olayım
    Hani nerde imza? İmzayıda almışlar... bkz(sadri başkan)
  • 16-08-2012, 04:34:59
    #9
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani nerde imza? İmzayıda almışlar... bkz(sadri başkan)
    Mobildeyim, mobildeyken imzam çıkmıyor mu ?

    Yarın pm göndereyim hocam.