• 16-08-2012, 04:38:02
    #10
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobildeyim, mobildeyken imzam çıkmıyor mu ?

    Yarın pm göndereyim hocam.
    Malese şuan göremiyorum. PM bekliyor olacağım. Hayırlı akşamlar.
  • 14-07-2016, 23:23:13
    #11
    üstünden 4 yıl geçmiş hala mesaj atmamış.
    bi de yarını bekleyenler var hala