Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobildeyim, mobildeyken imzam çıkmıyor mu ?

Yarın pm göndereyim hocam.
Malese şuan göremiyorum. PM bekliyor olacağım. Hayırlı akşamlar.