Konu
Sayfa açılışında beğen görseli
16-08-2012, 04:34:59
#9
Quad
sezgin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hani nerde imza?
İmzayıda almışlar... bkz(sadri başkan)
Mobildeyim, mobildeyken imzam çıkmıyor mu ?
Yarın pm göndereyim hocam.