sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hani nerde imza? İmzayıda almışlar... bkz(sadri başkan)
Mobildeyim, mobildeyken imzam çıkmıyor mu ?

Yarın pm göndereyim hocam.