• 08-08-2012, 18:12:44
    #10
    Bedirhankrygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğinizi yaptım oldu ama busefer kod yolla dediğimde cok fazla kod istediniz lütfen daha sonra tekrar deneyin diyor aramıyorda
    bir süre sonra çıkıp girdiğiniz de "beni arayın" seçeneği çıkıyor. 2 hesabımı öyle açtım ben.
  • 08-08-2012, 19:18:45
    #11
    Hocam Daha Eski Bir Telefon bulup ona Yollatın kodu.. Dil seçeneklerinden ingilizce yapın facebooku ve kodu isteyin..

    Facebook vodafone hatlara hemen yoluyor kodu sizin telefonla alakalıdır sanırım mesaj alımında sorun olabilir..
    dediğim gibi eski telefonla deneyin çoğu kişinin bu şekilde kodu gelmişti..
    Geçmişolsun bu arada da..
  • 08-08-2012, 19:19:38
    #12
    sonunda hesaba girdim teşekkürler arkadaşlar
  • 09-08-2012, 19:45:26
    #13
    weylantyutani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Daha Eski Bir Telefon bulup ona Yollatın kodu.. Dil seçeneklerinden ingilizce yapın facebooku ve kodu isteyin..
    Facebook vodafone hatlara hemen yoluyor kodu sizin telefonla alakalıdır sanırım mesaj alımında sorun olabilir..
    dediğim gibi eski telefonla deneyin çoğu kişinin bu şekilde kodu gelmişti..
    Geçmişolsun bu arada da..
    Benimki vodafone gelmiyor bende de
  • 09-08-2012, 20:01:29
    #14
    eski telefonlarda kullanınca işe yarıyor.
  • 09-08-2012, 22:36:11
    #15
    Aynı sorun şimdi bende var acil hesaba girmem lazım fakat kod istiyemiyorum çok fazla kod istediniz diyor. arayarak kod söyle seçeneğide aktif değil ne yapmam lazım
  • 10-08-2012, 01:20:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Telefonunuzu kapatın, sim kartı çıkarıp takın. Biraz bekleyip açın. Açtığınız anda mesaj gelirse sorun aşılmış demektir.

    Bir de sanırım telefon numaranız birden fazla profil için kullanılmışsa, ilk kullanılana geliyor diğerlerinde böyle sorun çıkabiliyor.

    Bu yazdıklarım herkeste aynı olmayabilir. Ben bu şekilde tecrübe ettim. Belki faydasını gören olur diye de yazdım. Selametle...