• 08-08-2012, 14:20:53
    #1
    arkadaşlar telefonuma onay kodu gelmiyor lütfen yardım ediniz
    hattım vodofone
    E72 kullanıyorum
    cıkan ekran görüntüsü



    Lütfen yardım edin arkadaşlar ne yapmam lazım simdiden teşekkürler .
  • 08-08-2012, 14:25:25
    #2
    Facebookta uzun süredir bu sorun bulunmakta.
    Çözümü bulunamadı tam olarak.
    Ama eski telefonlara takıldığında kod geliyor diyenler var.
  • 08-08-2012, 14:29:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kimlik yolla, yada forumda 3 TL karşılığı onay kodu satan arkadaşlarımız var geçici olarak onlardan alabilirsin ama tavsiye etmem ilerde yine kilitlenebiliyor.

    Bence kimlik gönder.
  • 08-08-2012, 14:31:39
    #4
    propcindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik yolla, yada forumda 3 TL karşılığı onay kodu satan arkadaşlarımız var geçici olarak onlardan alabilirsin ama tavsiye etmem ilerde yine kilitlenebiliyor.
    Bence kimlik gönder.
    kimliği nereye yollıcaz peki hocam
  • 08-08-2012, 15:24:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bunu neden görüyorum'a basın, orda altta doğrulama yolu olarak kimlik yollama seçeneği var.
  • 08-08-2012, 15:53:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam hesap kilitlenip istiyorsa; ben Hotspot Shieldı açıp facebook'a girince altta beni arayın seçeneği çıkıyor bir otomatik bot bizi arayıp kodu söylüyor onu girip açmıştım.
    Kolay gelsin.
  • 08-08-2012, 16:46:40
    #7
    peki kaç gün içinde cvp gelir
    dediğiniz gibi kimlik yolladım mail geldi mailide cevapladım .
  • 08-08-2012, 17:22:46
    #8
    Çözümü basit aslında.
    O numarayı başka bir hesaba ekleyiniz. Daha sonra ise m.facebook.com dan giriş yapıp farklı numara yazıp ard ardına kodlar isteyip "Fazla kod isteği talebinde bulundu gb." yazmasını bekleyin. Ve yaklaşık 10-20 dk sonra facebook adresinize girin "kısa mesaj gönderin" yanında "beni arayın" seçeneğide aktif olmuş olacak. Sizi arayıp kod söylüyorlar. Face adresinizi açabiliyorsunuz.
  • 08-08-2012, 18:08:24
    #9
    slcQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümü basit aslında.
    O numarayı başka bir hesaba ekleyiniz. Daha sonra ise m.facebook.com dan giriş yapıp farklı numara yazıp ard ardına kodlar isteyip "Fazla kod isteği talebinde bulundu gb." yazmasını bekleyin. Ve yaklaşık 10-20 dk sonra facebook adresinize girin "kısa mesaj gönderin" yanında "beni arayın" seçeneğide aktif olmuş olacak. Sizi arayıp kod söylüyorlar. Face adresinizi açabiliyorsunuz.
    dediğinizi yaptım oldu ama busefer kod yolla dediğimde cok fazla kod istediniz lütfen daha sonra tekrar deneyin diyor aramıyorda