Kimlik yolla, yada forumda 3 TL karşılığı onay kodu satan arkadaşlarımız var geçici olarak onlardan alabilirsin ama tavsiye etmem ilerde yine kilitlenebiliyor.
Kimlik yolla, yada forumda 3 TL karşılığı onay kodu satan arkadaşlarımız var geçici olarak onlardan alabilirsin ama tavsiye etmem ilerde yine kilitlenebiliyor.
Bence kimlik gönder.
Hocam hesap kilitlenip istiyorsa; ben Hotspot Shieldı açıp facebook'a girince altta beni arayın seçeneği çıkıyor bir otomatik bot bizi arayıp kodu söylüyor onu girip açmıştım.
Kolay gelsin.
Çözümü basit aslında.
O numarayı başka bir hesaba ekleyiniz. Daha sonra ise m.facebook.com dan giriş yapıp farklı numara yazıp ard ardına kodlar isteyip "Fazla kod isteği talebinde bulundu gb." yazmasını bekleyin. Ve yaklaşık 10-20 dk sonra facebook adresinize girin "kısa mesaj gönderin" yanında "beni arayın" seçeneğide aktif olmuş olacak. Sizi arayıp kod söylüyorlar. Face adresinizi açabiliyorsunuz.
Çözümü basit aslında.
O numarayı başka bir hesaba ekleyiniz. Daha sonra ise m.facebook.com dan giriş yapıp farklı numara yazıp ard ardına kodlar isteyip "Fazla kod isteği talebinde bulundu gb." yazmasını bekleyin. Ve yaklaşık 10-20 dk sonra facebook adresinize girin "kısa mesaj gönderin" yanında "beni arayın" seçeneğide aktif olmuş olacak. Sizi arayıp kod söylüyorlar. Face adresinizi açabiliyorsunuz.
dediğinizi yaptım oldu ama busefer kod yolla dediğimde cok fazla kod istediniz lütfen daha sonra tekrar deneyin diyor aramıyorda