Bedirhankrygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğinizi yaptım oldu ama busefer kod yolla dediğimde cok fazla kod istediniz lütfen daha sonra tekrar deneyin diyor aramıyorda
bir süre sonra çıkıp girdiğiniz de "beni arayın" seçeneği çıkıyor. 2 hesabımı öyle açtım ben.