• 24-12-2010, 17:14:38
    #1
    Arkadaşlar cs serveri olupta server hep boş kalıp sıkılanlar ve zarar girenler için facebook hayran sayfamda serverlerının reklamını yapacağım ( Sayfadaki hayran sayısı ; 9.000 ) ücretlendirmesi hiç cebinizden para bile gitmeyecek
    Sadece swnizde 1 Aylık adminlikle sayfamda 1 Aylık reklam olucak inanın geri dönüşleri çook bu reklamların ilgilenenler p.m
  • 24-12-2010, 17:19:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel cs:source steam oynuyorsan arkadaşla muhattap edeyim seni ?
  • 24-12-2010, 18:45:47
    #3
    [konudışı] Bence kendi serverını açıp adminlik alsan daha mantıklı-karlı Sadece bir öneri [konudışı]
  • 24-12-2010, 20:37:39
    #4
    Fredom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel cs:source steam oynuyorsan arkadaşla muhattap edeyim seni ?
    Sadece Cs 1.6,1.5

    MuLLeXy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [konudışı] Bence kendi serverını açıp adminlik alsan daha mantıklı-karlı Sadece bir öneri [konudışı]
    Doğru söylüyorsun