Fredom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel cs:source steam oynuyorsan arkadaşla muhattap edeyim seni ?
Sadece Cs 1.6,1.5

MuLLeXy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[konudışı] Bence kendi serverını açıp adminlik alsan daha mantıklı-karlı Sadece bir öneri [konudışı]
Doğru söylüyorsun