Konu
Satış
CounterStrike Serveri Olupta Dolmayanlar İçeri
24-12-2010, 20:37:39
#4
BLoKe61
Fredom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel cs:source steam oynuyorsan arkadaşla muhattap edeyim seni ?
Sadece Cs 1.6,1.5
MuLLeXy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
[konudışı] Bence kendi serverını açıp adminlik alsan daha mantıklı-karlı
Sadece bir öneri [konudışı]
Doğru söylüyorsun