Konu
Satış
CounterStrike Serveri Olupta Dolmayanlar İçeri
24-12-2010, 18:45:47
#3
MuLLeXy
[konudışı] Bence kendi serverını açıp adminlik alsan daha mantıklı-karlı
Sadece bir öneri [konudışı]