• 31-10-2010, 15:12:58
    #19
    Bence piyasanın ölmesi çöp hayran sayfalarınızdan dolayı. İnsanlara zamanında 100k-200k önerme yaptınız hiç bi dönüş alamadılar kimsede artık o fiyatları vermiyo doğal olarakta satış yapamayan insanlar fiyat düşürmek zorunda kalıyor
  • 31-10-2010, 16:25:23
    #20
    daha da ilginci 0.25 dolarlık işleme itrader verilmesi.Bu bölümde gel 15 dolar harca 50+ itrader kas kastığın sayfayı 10 dolardan sat o 10 dolarla silver al git 300 dolar pp dolandır.Çok senaryo oldu ancak emin olun bu tarz vakalar oluyor.Bunu engellemek için itrader değil de işlem hacmi tarzı bir uygulama getirilmesi lazım.Mesela toplam işlem tutarı 1000 tl 400 tl gibi.
  • 31-10-2010, 16:30:04
    #21
    Angelus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook Bölümünde 2 Hafta Geçirdim. ve 21 Başarılı işlem yaptım. yaptığım davetlerin fiyatı 7.5K Olup 0.50$ ydi. ancak Davet piyasası 5K 0.25$ Kadar İndi.

    Unutmayın ki fiyat indirmeniz sadece piyasayı öldürecek ve kendi kendinizi bitirmiş olacaksınız. sizden ricam 0.50$ Altın'a inmeyin oldu olacak bir yoruma dahi atalım ? Fiyat İndirmeniz Emin Olunki Meslektaşlarım Sizi Daha iyi Yapmaz. Yorumlarınız ve Profiliniz Zaten Sizin Profesyonelliğinizi ve Davetlerdeki Başarınızı Ortaya Koyacaktır.

    Saygılarımla.
    Bende senin kadar buradayım ve piyasayı öldürenlerin başında sen geliyorsun. 7K daveti 0,75 kuruşa atan ben değilim sensin. Lafa gelince serbest piyasa işinize gelmeyince çoluk çocuk piyasayı öldürüyor.

    Önce kendi kapınızın önünde ki pisliği temizleyin.
  • 31-10-2010, 17:35:11
    #22
    Yorumları Okumadım Sadece Senin Yazdıgına Gore Yorum Yapıyorum.

    Cok Haklısın bu konuda piyasayı bitiriyorlar boyle yaparak benim fake hesaplarım var bu iş için hazırladıgım ama 0.2 dolar için degmez diyerek girmiyorum bile. yanlıs yapıyor arkadaslar. yanlıs.
  • 31-10-2010, 17:38:10
    #23
    çok haklısın hep böyle olur güzel işleyen işlerde birileri gelir ve piyasayı batırır.
  • 31-10-2010, 19:18:57
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende senin kadar buradayım ve piyasayı öldürenlerin başında sen geliyorsun. 7K daveti 0,75 kuruşa atan ben değilim sensin. Lafa gelince serbest piyasa işinize gelmeyince çoluk çocuk piyasayı öldürüyor.

    Önce kendi kapınızın önünde ki pisliği temizleyin.
    0.75 Kuruşa Davet atarım neden ? verdiğim fiyat normal piyasa şu anda böyle. çünkü Facebook'un şu anda %35i Abaza!
  • 31-10-2010, 19:24:50
    #25
    SilentNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 haftadır takip ediyorum facebook topicini ilk gördüğümde 5k sayfa önermesi 1.5$dı şimdi 0.25$ lerde. bu gerçekten piyasanın ölmesi demek.
    manaman007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben 0.99$ dan aşağı 5k davet atmadım kimseye...konum şu an 5. 6. sayfalarda ama hala bana davet at diye glen oluyor...Merk ediyorum 0.10 a atanlara bi daha attırıyolarmı?
    Angelus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.75 Kuruşa Davet atarım neden ? verdiğim fiyat normal piyasa şu anda böyle. çünkü Facebook'un şu anda %35i Abaza!
    Normal piyasamı , 10 davet atınca hesaplarım kapandığını biliyorum. 5K profil ortalama 30-50 lira arası gidiyor.

    Eğer ben 2 liraya bir profilden 10 davet atarsam 20 lira yapar, daha sonrada profili kendim için kullanıyorum. Sattığım profillerde dahi 5 davetten fazla göndermemişimdir.