• 31-10-2010, 13:54:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    harbi ya bu millet ne böyle ya daha ilk reklamımı aldığımı bilirim 80k sayfaya 10 tl bağlantı. şimdi 400-500k sayfaya 2 bağlantıya bu kadar alıyorlar resmen piyasanın içine...... açmısınız çıktamısınız !!!
  • 31-10-2010, 13:56:36
    #11
    Para için çok satmak için düştükçe düşüyor.
  • 31-10-2010, 13:57:58
    #12
    2 haftadır takip ediyorum facebook topicini ilk gördüğümde 5k sayfa önermesi 1.5$dı şimdi 0.25$ lerde. bu gerçekten piyasanın ölmesi demek.
  • 31-10-2010, 14:02:05
    #13
    katılıyorum... angelus
  • 31-10-2010, 14:11:35
    #14
    bence r10 yönetimi bazı konularda belli bir sistem belirlemeli örneğin davetler 0.50 $ altına düsmemeli diğer bölümlerdede bu geçerli wordpress işleri mesela 10 tl altına düsmemeli gibi gibi bu tür minimum değerler belirlenirse eğer herkes kazanır
  • 31-10-2010, 14:28:47
    #15
    Kacakizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence r10 yönetimi bazı konularda belli bir sistem belirlemeli örneğin davetler 0.50 $ altına düsmemeli diğer bölümlerdede bu geçerli wordpress işleri mesela 10 tl altına düsmemeli gibi gibi bu tür minimum değerler belirlenirse eğer herkes kazanır
    o zaman da adam pm atıcak 10 tl yerine 5 tl ye yaparım dicek, parayı alcak işi yapmıcak, kişi de şikayet edemicek çünkü 10 tl nin altında iş yapmak yasak. böyle olunca çok kişi dolandırılır
  • 31-10-2010, 14:56:56
    #16
    0,60 dolardan 0,75 dolara yükselttim önerme işlemlerini
  • 31-10-2010, 15:00:49
    #17
    Üyeliği durduruldu
    katılıyorum, piyasa resmen öldü... Bunun çözümü davet işi yapanlar birlik olursa, mesela 20 kişi birlik olup tek bir ortak fiyat belirlerse diğerleri gelse de piyasayı kolay kolay öldüremez...

    Adam gibi iş yapılması için bu birlik şarttır arkadaşlar... Ortak noktada buluşmadıktan sonra bu işten herkes zarar eder ve piyasa ÖLÜR!
  • 31-10-2010, 15:07:11
    #18
    Valla ben 0.99$ dan aşağı 5k davet atmadım kimseye...konum şu an 5. 6. sayfalarda ama hala bana davet at diye glen oluyor...Merk ediyorum 0.10 a atanlara bi daha attırıyolarmı?