daha da ilginci 0.25 dolarlık işleme itrader verilmesi.Bu bölümde gel 15 dolar harca 50+ itrader kas kastığın sayfayı 10 dolardan sat o 10 dolarla silver al git 300 dolar pp dolandır.Çok senaryo oldu ancak emin olun bu tarz vakalar oluyor.Bunu engellemek için itrader değil de işlem hacmi tarzı bir uygulama getirilmesi lazım.Mesela toplam işlem tutarı 1000 tl 400 tl gibi.