Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende senin kadar buradayım ve piyasayı öldürenlerin başında sen geliyorsun. 7K daveti 0,75 kuruşa atan ben değilim sensin. Lafa gelince serbest piyasa işinize gelmeyince çoluk çocuk piyasayı öldürüyor.

Önce kendi kapınızın önünde ki pisliği temizleyin.
0.75 Kuruşa Davet atarım neden ? verdiğim fiyat normal piyasa şu anda böyle. çünkü Facebook'un şu anda %35i Abaza!