• 08-03-2022, 18:57:41
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tuner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konum ABD ise cpmlerde 70-80 dolarları görüyorum.
    Sıklık değerleri, kreatif-metinleri, reklam alanlarını, hedef kitleleri A/B testlerinlde değerlendirin
    Roas verilerini doğru yorumlarsanız dalgalanma yaşamazsınız
    Mart ayı 12 ayın zirvesidir. Dönüşüm reklamlarında doğru strateji ile dalgalanma olmaz.
    konum türkiye hocam
  • 08-03-2022, 21:34:49
    #11
    ultrAsalet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dönüşüm reklamı evet



    hocam cloakerda kullanyorum aynı sayaç işliyor farkı yok
    zapier e de bir bakın derim hocam
  • 08-03-2022, 22:50:27
    #12
    Bugün harcanan reklam tutari ; 3000₺
    GELEN SİPARİŞ SİYASİ ; 18
    Ürün sepet ortalamasi ; 120₺
    Zarar hergün ne yapcağimi bilmiyorum
  • 08-03-2022, 22:57:15
    #13
    Geçen bir sayfa için beğen reklamı verdim 1 beğeni 11,50TL ortalamaya geldi...
  • 08-03-2022, 23:01:55
    #14
    @ultrAsalet; Selamlar, anydesk ile reklamlarınza bakalım mı ?
  • 09-03-2022, 00:19:26
    #15
    Rezaletin ötesinde şuan
  • 09-03-2022, 01:44:00
    #16
    Hocam şunu atlıyorsunuz , Giyimde şuan ara sezondasınız gayet normaldir. Ne kışlık , ne yazlık durumu var. Bizde tekstil sektörünün durdurduk mesela. Müşteri için yazık yani anlamsız.Ara sezon verimsiz , maliyetli.
  • 09-03-2022, 01:50:36
    #17
    Okyanus39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şunu atlıyorsunuz , Giyimde şuan ara sezondasınız gayet normaldir. Ne kışlık , ne yazlık durumu var. Bizde tekstil sektörünün durdurduk mesela. Müşteri için yazık yani anlamsız.Ara sezon verimsiz , maliyetli.
    Esofman altı veya taytın sezonu kapanmaz diye düsünüyorum ayrıca elektronik ürünlerde de aynı hocam malesef
  • 11-03-2022, 08:18:09
    #18
    Ben 200 tl harcadım geçen hiç dönüş alamadım o yüzden artık face ve insta reklamı vermiyorum en güzel takip etmek insanları yada büyük sayfalara reklam vermek