Hocam şunu atlıyorsunuz , Giyimde şuan ara sezondasınız gayet normaldir. Ne kışlık , ne yazlık durumu var. Bizde tekstil sektörünün durdurduk mesela. Müşteri için yazık yani anlamsız.Ara sezon verimsiz , maliyetli.