Okyanus39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şunu atlıyorsunuz , Giyimde şuan ara sezondasınız gayet normaldir. Ne kışlık , ne yazlık durumu var. Bizde tekstil sektörünün durdurduk mesela. Müşteri için yazık yani anlamsız.Ara sezon verimsiz , maliyetli.
Esofman altı veya taytın sezonu kapanmaz diye düsünüyorum ayrıca elektronik ürünlerde de aynı hocam malesef