• 15-12-2021, 20:06:23
    #1
    Merhaba arkadaşlar sanal kartımdan çeke çeke 3500 eşik oldu geçen sefer bu ücreti çektikten sonra hesabı kapattı. Sizce yine kapatır mı ? Yoksa ödeyince 5.5k yapınca mi ödemiyim sizce nasıl yapmak gerekir ?
  • 15-12-2021, 20:15:10
    #2
    Hesap önemli değilse ödeme
  • 15-12-2021, 20:22:47
    #3
    3.5 ödeyip 5.5k eşiğe ulaşan var mı son zamanlarda
  • 15-12-2021, 20:31:29
    #4
    Otomatik 3.500 e geldiğinde çeken reklamlarım şuan 5.500 de faturaya devam ediyor.
  • 15-12-2021, 20:39:00
    #5
    ...
  • 15-12-2021, 21:51:36
    #6
    Ödeme.
  • 15-12-2021, 22:27:46
    #7
    Meta ADS Hizmetleri
    Kampanyanın kesintisiz sürekli harcaması gerekmiyorsa ödemeyin reklam verecek hesaptan çok bir şey yok
  • 15-12-2021, 22:30:01
    #8
    cocobongo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar sanal kartımdan çeke çeke 3500 eşik oldu geçen sefer bu ücreti çektikten sonra hesabı kapattı. Sizce yine kapatır mı ? Yoksa ödeyince 5.5k yapınca mi ödemiyim sizce nasıl yapmak gerekir ?

    Ben de kararsız kalmıştım ama ödedim sonra eşik 5.500 oldu ve güven verdi sanırım kapatmadı dahada.
  • 15-12-2021, 22:50:11
    #9
    cocobongo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar sanal kartımdan çeke çeke 3500 eşik oldu geçen sefer bu ücreti çektikten sonra hesabı kapattı. Sizce yine kapatır mı ? Yoksa ödeyince 5.5k yapınca mi ödemiyim sizce nasıl yapmak gerekir ?
    hocam bende 800 dolar eşik vardı ana hesabımda. Parayı çekemedi karttan sonra ödedikten sonra 25 dolara düştü eşik.